A
motocykly
B
motorové
vozidlo 3,5t
(osobák)
B+E
motorové vozidlo
do 3,5t
s přívěsem
nad 750kg
C
motorové vozidlo
nad 3,5t
(náklaďák)
D
autobus
C+E
motorové vozidlo
nad 3,5t
s přívěsem
nad 750kg
T
traktor
kondiční jízdy
Autoškola Ing. Aleš Hruška zahájila činnost již roku 1994 a od samého počátku svého vzniku klade velký důraz na vstřícný přístup ke klientům a vysoké standardy výuky a výcviku. Základem autoškoly je kromě kvalitního vozového parku a moderně vybavených učeben také tým profesionálních učitelů, kteří se o Vás, naše žáky, vždy dobře postarají. Jdeme cestou kvality za rozumnou cenu, připojte se i Vy ke spoustě našich spokojených žáků!
Teoretická část kupodivu nebyla ani trochu nudná, výuka byla zajímavá a přínosná, jen lituji, že mi některé informace vypadly z hlavy. Možnost vyzkoušet si jízdu na kluzkém povrchu ve vlastním autě je skvělá a zážitek teoreticky nesdělitelný. Výuka probíhala v příjemné a přátelské atmosféře a vše bylo dobře zorganizované. Velmi jsem uvítala i možnost přítomnosti rodinného příslušníka či kamaráda. Líbilo se mi, že pan majitel je pro věc zapálený a vstřícný. Přijela jsem z Brna a nelituji, všem doporučuji!
Na autodromu musím pochválit pana instruktora, který nám vše v klidu vysvětlil, měl s námi trpělivost. Také jsem ocenila přítomnost pana Hrušky, který nám v kooperaci s panem instruktorem ukazoval chyby, kterých jsme se při dalších jízdách zkoušeli vyvarovat.
Výborný způsob jak si uvědomit, že fyzikální zákony platí pro všechny z nás stejně ;) Doporučuji i ženám, zjistí co s volantem v případě smyku a odnaučí se zavírat oči :D
Připomínky nemám žádne, organizace super ;). Rozhodně moc děkuji za skvělý zážitek a cenné rady, kterými se snažím řídit. Doufám a přeji aby se vám dařilo i nadále.
Bylo to pro mě velkým přínosem.
Do úvodní teoretické hodiny a půl se dá nacpat bohužel jen málo "učiva", ale na druhou stranu praxe je vždy o dost důležitější a na tu je času naštěstí dost. Jedinou nevýhodou je okruh UAMK samotný, protože nájezdová zatáčka je dost ostrá a ne každé auto je schopné i díky ní dosáhnout vyšší rychlosti. Celkově ale palec nahoru. Osobně mi škola smyku jako začínajícímu řidiči dost pomohla jak krátce po nabytí řidičského průkazu a prvních stech kilometrech, jelikož člověk zjistí co jeho auto dokáže a co asi tak může čekat. Když jsem pak vyrazil o necelého půl roku později znovu, získal jsem skutečnou důvěru ke svému autu a ve své schopnosti, protože člověk se při manévrování a horších podmínkách naučí celkem přesně předvídat, co udělá auto, a sám nezmatkuje. Například vyhýbací manévr, který je probrán celkem důkladně jsem už od té doby musel jednou nouzově využít a už jen kvůli tomu nelituji, že jsem si školu smyku prodělal. Neumět ten manévr, možná by nás v republice bylo o jednoho méně! Tím hůř, že by si za to dotyčný mohl sám.
Využijte našeho kontaktního formuláře pro spojení s námi.